Reklamácie a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru a reklamácie

Nižšie nájdete stručný návod, ako u nás postupovať pri odstúpení od zmluvy (vrátení tovaru bez udania dôvodu) a pri reklamácii vadného tovaru. Podrobné zákonné nároky spotrebiteľa vrátane presných lehôt nájdete v našich Obchodných podmienkach.


1. Vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia

právo podľa § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z.

  1. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy

  2. Tovar starostlivo zabaľte

    • Musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.

    • Hygienicky zapečatené výrobky (napr. gél laky, pilníky na jedno použitie, kozmetika) nemožno vrátiť, ak bol porušený ochranný obal.

  3. Zásielku odošlite do 14 dní od prevzatia

    • Náklady na spätné doručenie hradí zákazník.

    • Adresa pre vrátenie: 
      Naily s.r.o. Fučíkova 39, 08501 Bardejov 


      V prípade, že sa zásielku rozhodnete zaslať prostredníctvom Packety poprosíme o zaslanie do odberného mieta: GOLDEN GATES, Partizánska 44, 08501, Bardejov (sales@naily.sk / 0940 508 777)

       
  4. Vrátenie peňazí

    • Peniaze vrátime do 14 dní od doručenia oznámenia, najneskôr však keď balík fyzicky obdržíme.

    • Použijeme rovnaký spôsob platby, ak sa nedohodneme inak. 

 

2. Reklamácia vadného tovaru

právo zo zodpovednosti za vady podľa § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka (záruka 24 mesiacov)

  1. Skontrolujte si záručnú lehotu

    • Štandardne 24 mesiacov.

  2. Pripravte tieto podklady

    • Krátky popis vady.

    • Kópia faktúry alebo dokladu o kúpe.

  3. Doručte tovar na naše reklamačné oddelenie

    • Adresa zhodná s adresou pre vrátenie (viď vyššie).

    • V balíku priložte vytlačený FORMULÁR a kópiu faktúry.

  4. Vyhodnotenie reklamácie

    • Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 kalendárnych dní od jej prijatia.

    • O výsledku vás informujeme e-mailom.